Ваша корзина пуста.

Хиты продаж

Наши новинки

Статьи

Статьи

Прийоми захоплення уваги аудиторії

04.10.2018

  • Звернення до події, часу, місця

Почніть із того, де ви знаходитесь. «Ми зібралися сьогодні в аудиторії. у якій… Ось висить портрет Альберта Ейнштейна… Сьогодні річниця… Я вважаю, що всі вчора дивилися новини по телевізору і знають, що…Сьогодні вранці повідомили…» тощо. Цей прийом нескладний і дуже ефективний для залучення уваги.

  • Покликання на загальновідоме та загальнодоступне джерело інформації

Наприклад: учора в газеті була невелика замітка про..; сьогодні в програмі «Ранок» я почув цікаве повідомлення..; учора ввечері по радіо передали, що… Такий прийом дуже надійний як засіб захоплення уваги, тому що серед слухачів зазвичай є люди, які слухали або дивилися, читали те, про що ви збираєтеся розповісти. Це відразу ставить їх у становище «заодно з оратором». Такі люди зазвичай говорять тим. хто сидить поруч: «Так, я теж бачив(ла) (читав(ла), слухав(ла))…» – і мобілізують цим інших слухачів уважно слухати.

  • Риторичне питання

Якщо риторичне питання, яке не потребує відповіді, ставлять емоційно, а після нього витримують паузу, то оратор здебільшого може прикувати до себе увагу аудиторії. Наприклад: «Чи потрібна нам приватна власність?». При цьому тема, поставлена на початку виступу риторичним питанням, повинна бути негайно розвинена, конкретизована іншими питаннями або аргументами; одиночне риторичне питання виглядає часто занадто декларативно.

  • Зацікавлення

Наведіть незвичайний факт, який показує слухачам, що вони ще не все знають. Наведіть парадокс, який стимулює розумову діяльність слухачів. Поставивши аудиторію перед парадоксом, ми досягаємо того, що аудиторія виявить інтерес до поставленої проблеми: як же оратор вирішить цей парадокс? Наприклад: «Ейнштейн сказав, що освіта – це те, що залишається, коли все вивчене забуто». Або ще один варіант: «Що більше злиднів, то більше надії. Так сказав Шолом-Алейхем. Дійсно, чому так?».

  • Показ будь-якого предмета

Можна почати так: «Ось у мене в руках книжка. Прекрасна обкладинка, чудова поліграфія…  Вона дуже приваблює тих, хто бере її в руки… Водночас у ній немає ні слова правди…» Або: «Подивіться, як красиво зроблено цю рекламу. Який хороший лозунг її прикрашає. Разом із тим ця листівка рекламує людину, яку в жодному разі не можна пускати до влади».

  • Розповідь про себе, власний досвід, випадок із вашого життя, про прочитане вами

Можна почати так: «Мені довелося бути свідком цікавої суперечки…»; «Нещодавно я прочитав(ла), що…»; «Одного разу зі мною стався такий випадок…» тощо.

  • Цитування знайомого

Наведіть висловлювання вашого доброго знайомого, друга, приятеля: «У мене є хороший знайомий, із яким ми дружимо багато років. Він дуже спостережлива людина. Так ось, одного разу він сказав…» Ці слова можуть бути попередньо оброблені вами так, щоб викликати інтерес у слухачів.

  • Цитування відомої людини

Наприклад: «Бернард Шоу сказав…»; «Наполеон говорив своїм солдатам…»; «Єжи Лєцу належить дуже цікава фраза…» тощо. Зручність такого початку в тому, що афоризм або крилату фразу легко заздалегідь підготувати, її якість забезпечить залучення уваги.

  • Звернення до життєвих інтересів слухачів, до того що хвилює їх щодня

Поруште питання, які знімають або можуть зняти особистісну напруженість у слухачів, допомогти їм вирішити повсякденну проблему. Як писав Дейл Корнегі: «Нас не цікавить бесіда на тему «Як складаються заповіти в Перу», але ми зацікавимося темою «Як скласти свій заповіт»»

  • Будьте обережні з гумором на початковій стадії вашого виступу

Не думайте, що ви повинні бути обов’язково дотепні з моменту своєї появи перед людьми. Гумор краще приберегти на потім, на наступні стадії вашого виступу.

Фахівці виокремлюють кілька основних правил зовнішнього вигляду оратора.

  • Зовнішний вигляд повинен відповідати ситуації: місцю, темі й аудиторії.
  • Звертайте увагу на деталі та будьте охайними.
  • Ви не повинні бути ні надмірно ошатні, ні зухвало прості.
  • Намагайтеся виглядати респектабельно.
  • Не надягайте надто помітних прикрас.
  • Якщо носите окуляри, або одягніть їх, або зніміть.

(За матеріалами Директор школи)

Мистецтво публічного виступу

04.10.2018

Які вимоги до виступу перед численною аудиторією?

  • Говорити треба з піднесенням, вас повинно бути добре видно.
  • Необхідна стислість. Велика аудиторія нетерпелива, вона швидко втомлюється. Мова повинна бути яскравою, фрази – помітними.
  • Говорити треба просто, без зайвих ускладнень.
  • Емоційність оратора повинна бути вищою за середню.
  • Необхідно висловлювати чітко та просто сформульовані рішення.
  • Подача матеріалу має бути переважно індуктивною. Викладати й розвивати необхідно одну точку зору, аргументувати одну думку, говорити короткими фразами, афористично.
  • Не треба багато й ретельно аргументувати. Не потрібно закликати аудиторію словом «подумаймо» – треба відразу сказати, про що думати.

Які вимоги до виступу перед малою аудиторією?

  • Виступати з трибуни потрібно лише за крайньої потреби, краще зійти вниз до слухачів. Якщо є можливість – відмовтеся від мікрофона.
  • Якщо слухачі розсіяні в залі, треба підійти до них ближче. Не потрібно просити їх пересісти на перші ряди.
  • Виступ має нагадувати бесіду. Варто вибрати стиль спілкування, близький до розмовного.
  • Аргументувати ідеї треба ретельно й детально.
  • Емоційність виступу повинна бути досить помірною.
  • Можлива як індуктивна, так і дедуктивна подача матеріалу.
  • Потрібно запрошувати аудиторію до роздумів, ставити запитання. На обговорення краще виносити конструктивні пропозиції.

Правила виступу перед негативно налаштованою аудиторією

  • Не намагайтеся переконати всіх.

Спробуйте переконати або посіяти сумніви в головах декількох конкретних слухачів, яких ви виберете в залі.

  • Починайте виступ із незаперечного факту – із того, у чому ви відразу досягнете згоди.

Декларуйте інформаційну мету вашого виступу (я не хочу вас у чомусь переконувати, я ставлю за мету просто інформувати вас).

  • Якщо під час виступу ви відчуваєте, що ситуація стала загострюватися, негайно перетворюйте аргументаційний виступ в інформаційний.

(за матеріалами журналу Директор школи)

Теорія поколінь в освіті

03.10.2018.

Актуалізація Концепції Нової української школи в контексті надбань Теорії поколінь

Узагальнені характеристики поколінь

Бебі-бумери (роки народження – 1943 – 1963), іхні цінності формувалися до 1973 року. Події, що сформували цінності: радянська «відлига», підкорення космосу, СРСР – світова супердержава, «холодна війна», перщі пластичні операції операції та винайдення протизаплідних таблеток, єдині стандарти навчання в школах і гарантованість медичного обслуговування. У результаті постало покоління з психологією переможців. Цінності: оптимізм, зацікавленість в особистісному зростанні та винагороді, водночас колективізм і командний дух, культ молодості.

Бебі-бумери розгядають події не в короткостроковій перспективі, зорієнтовані на довгострокові стратегії, оскільки хочуть жити довго й активно, вміють планувати й бачити ситуацію стратегічно.

Вони багато працюють, затримуються на роботі й фактично є поколінням, яке «живе, щоб працювати». Особливою цінністю для них є успіх у кар'єрі. Бебі-бумери й ті, з ким вони працюють, уміють формувати злагоджені команди, щоб досягти спільної мети й виконати роботу. Вони можуть принести в жертву вихідні та свята, щоб виконати задумане. Якщо для досягнення мети потрібно вирішити завдання за межами їхньої сфери відповідальності, вони це зроблять.

Бебі-бумери цінують персональний розвиток. Вони можуть любити й водночас ненавидіти авторитети. Бумери прагнуть певних символів, як-от: сертифікати, нагороди, почесні значки, трофеї.

(ВАЖЛИВО! Узагальнюючи доступну статистику та практичний досвід, можемо визначити, що основні вікові характеристики педагога — 30 до 60 років. Тобто, сьогодні це представники нашого соціуму, народжені в період з 1954 по 1994 роки. Згідно з даними ТП, ці категорії відповідають поколінням Бебі-бумерів, Іксів та Ігреків. Покоління Бебі-бумерів й Х-людей народилися та виховувалися за Радянських часів і є продуктом соціалістичної системи виховання й освіти. Ця система повністю задовольняла вимоги індустріальної епохи відповідно до її потреб. Зазвичай, представники цих поколінь закінчували ВНЗ СРСР.

Покоління X (роки народження 1963—1983). їхні цінності формувалися до 1993 року, зазнаючи впливу продовження ((холодної війни», перебудови, появи СНІД, наркотиків, війни в Афганістані тощо. Цінності: готовність до змін, можливість вибору, глобальна поінформованість, технічна грамотність, індивідуалізм, прагнення навчатися протягом усього життя, неформальність поглядів, пошук емоцій, прагматизм, надія на себе, рівноправ’я статей. Це була така «футбольна команда», де є свій капітан.

Вони вірять, що блискучу кар'єру можна побудувати лише наполегливою працею. Звикли поступово підніматися кар'єрними сходами. Цілеспрямовані та відповідальні працівники, на яких можна покластися. Для X дуже важливі соціальні гарантії та впевненість у завтрашньому дні. Саме таму їх характеризує робота в одній установі впродовж тривалого часу, а то й

усього життя. Відданість кар'єрі переважує сімейні пріоритети. X вирізняє прагнення лідерства. Достатньо зауважити, що більшість фінансової та політичної еліти України саме із цього покоління.

Покоління «Y» (роки народження — 1983 — 2003). їхні цінності продовжують формуватися й зараз. Події, що впливають на це: розпад СРСР, теракти й військові конфлікти, атипова пневмонія, розвиток цифрових технологій. Мобільні телефони та Інтернет — їхня буденна реальність. Епоха брендів. Цінності: до системи цінностей цієї групи вже введено такі поняття, як громадянський обов’язок і мораль, відповідальність, але також психологи відзначають їхні наївність і вміння підкорятися. На перший план для покоління Y виходить отримання миттєвої винагороди. Вони більше, ніж інші відстоюють свої погляди та повагу до себе. Публічні люди. Улюблена фраза цього покоління: «Ми народилися — розпався СРСР, пішли до школи — дефолт, вступили до університету — почалася криза, знайшли хорошу роботу — «кінець світу».

«Y» виросли в епоху віртуального світу, комп’ютерів, цифрових технологій — їхня технограмотність зовсім іншого типу, ніж у попередніх поколінь. Геймери — типове плем'я покоління «Y». Загалом вони зорієнтовані на швидкий результат і не готові довго очікувати на винагороди, легко адаптуються. Також для них менш важливі всесвітньо відомі компанії, бренди. Цікавляться місцями, речами, які більшою мірою відображають їхні цінності, індивідуальність, особливості.

Для «Y» індивідуальність – це норма, особливо за умов найширшого вибору. Її не треба доводити, за неї не треба ризикувати. «Y» талановиті, але крім таланту для них важливі питання відповідальності за компанію, за регіон, за країну — морально-етичні цінності.

Освіта сприймається як найважливіша умова успіху. Без неї ти не знайдеш престижну роботу, не зможеш здобути бажаної посади і так далі. Але перспектива не отримати хороше робоче місце змушує «Y», ще будучи студентами, працювати та набувати професійного досвіду.

Представники сьогоднішнього та майбутнього поколінь учнів і студентів — це інші в багатьох аспектах люди. Тобто, молодь із 2003 року народження за градацією ТП — це покоління «Z».

(ВАЖЛИВО! Зважаючи на дослідження фахівців ТП, можна припустити, що раціональне використання таких результатів дає змогу передбачити особливості нового покоління учнів і студентів. Це дозволить спроектувати, оптимізувати та унормувати систему вітчизняною освіти й загальної, профільної, професійної та вищої, і освіти впродовж життя.)

Покоління «Z» (роки народження — 2003—2023). Наше не таке вже далеке майбутнє. Традиційно це покоління розглядають як дітей батьків покоління «Y», які були першими просунутими в інформаційному плані. «Z» народжуються з Інтернетом в руках. Те, що попередні покоління називали «новими технологіями» або «технологіями майбутнього», для покоління «Z» уже реальність. Саме це, насамперед, відрізняє їх від покоління «Y», тому що дитинство останніх минуло ще до технологічного буму. Цінності: сім'я і дружба для них на першому плані, до п’ятірки потрапляють ще любов, кар'єра та гроші. Це майбутні сімейні кар’єристи.

Люди покоління «Z» пов’язані між собою завдяки таким речам, як Інтернет, You Tube, SMS, мобільні телефони та МРЗ-плеєри. Це покоління стає синонімом англомовного терміна «Digital Native» (можна перекласти як Людина цифрова). їхніх батьків «Digital Immigrant» (цифровий іммігрант), оскільки в їхньому дитинстві більшості всього цього не було. Сьогодні Інтернет не обмежений домашнім комп'ютером і може бути доступним у будь-який момент завдяки новим мобільним телефонам або кишеньковим пристроям типу «Планшетний ПК». У цьому є велика подібність до попереднього покоління.

Проте «Z» —перше покоління, яке повністю народилося в часи «глобалізації та постмодернізму» Незважаючи на це, значна частина виступає проти буму технологій і хоче прожити «справжнє» життя. Також є важливим, що багато батьків «Z» працюють не повний робочий день або навіть беруть роботу додому, щоб більше часу приділяти вихованню дітей.

Різниця цінностей

Вважаємо, що ситуація потребує розгляду в контексті формування й розвитку філософської парадигми національної освіти з погляду її адекватності еволюції вітчизняного соціуму. Також можна акцентувати увагу на потенціалі цього феномену як каталізатора певних сфер і рушійних сил розвитку суспільства та взаємодії поколінь.

Дещо проблемною є недостатня кількість вітчизняних досліджень та матеріалів у цій галузі. Проте наявні матеріали є достатньою підставою для загальних висновків або рекомендацій. Розглянемо лише деякі особливості взаємодії учнів і педагогів.

Наприклад, постійне питання щодо шкільної форми чи форми одягу в установах освіти. На нашу думку, це питання варто перенести з площини уявлення соціуму про керівника «старої закалки», який сьогодні зміг одягнути учнів у єдину форму, до площини ефективності з погляду освітніх пріоритетів щодо ідентифікації учня в процесі навчання.

Конкретніше: старшому поколінню в образі Бумерів та «X» ефективно є сувора дисципліна й субординація учня чи студента. Одним із проявів чого вони вбачають наявність єдиної форми одягу. Звернемося до аналітичних досліджень ТП. Покоління «Z», сучасні та майбутні учні шкіл, одягають мами, народжені в епоху дефіциту.

Вони отримують колосальне задоволення від шопінгу. тим самим формуючи в дітей потребу в ошатному одязі. Вони підкреслюють гендерні відмінності, немов «дограючи в ляльки». Для багатьох із них визначальна мотивація при купівлі одягу — бажання привернути увагу, здивувати, показати свою обізнаність із тенденціями моди. Тому для представників «Z» ці відмінні риси в одязі дуже важливі. Проте, загальні вимоги батьків «X», яких виховувала радянська школа за принципом «Не висовуйся! Усі рівними рядами», суперечать їхнім діям.

Діти «Y» здебільшого народилися після перебудови, коли вже не було піонерської організації й виник вибір форм дозвілля: скаутські загони, цільові гуртки тощо. Кожне співтовариство підкреслювало свою відмінність від інших різними символами. Як результат — вони спокійно сприймають корпоративну форму та ознаки належності до того чи іншого клубу. Тому для «Y» єдина форма одягу в межах їх організації є прийнятною, головне — шо б це втілювало ідею цієї організації. І дівчатка охоче можуть одягнути брюки.

Щодо безпосередньо субординації, то представник покоління «Y» може сміливо відстоювати свою думку перед вчителями або керівниками. Це часто призводить до протиріч і конфліктів, оскільки в Бумера, який звик працювати в команді й дотримуватися суворої субординації, така позиція молодика «без роду, без племені» спричинює обурення.

А ще «Y» готові навчатися, усвідомлено йдуть на підпорядковані позиції, часто шукають не просто вчителів, а вчителя з великої літери — наставника, з яким будуть індивідуально спілкуватися. Ураховуючи прагнення Бумерів до наставництва та їхню потребу передавати свій життєвий досвід наступним поколінням, цю проблему можна вирішити переформатувавши взаємини на наставництво з підлеглості.

Бебі-бумери вміють бути наставниками — вони не лише знають технології й сценарії, як діяти наставнику, але й цінують таку можливість. Для них почесно бути в ролі наставника, навіть більш глобально — бути наставником упродовж життя.

(ВАЖЛИВО! У результаті досліджень, Хоув і Штраус дійшли висновку, що конфлікти поколінь зумовлені не різницею у віці, а різницею цінностей. Якби було інакше, люди, досягаючи певного віку, набували б цінностей, характерних, скажімо, для їхніх батьків. Але цього не відбувається, діти не стають точно такими, як їхні батьки й матері. Можна зробити припущення про наявність конфлікту не стільки «батьки і діти», скільки «протиріччя між ціннісними орієнтирами поколінь». Дослідження цього вбачаємо актуальним і в контексті розвитку загальнолюдських, цивілізаційних та національних цінностей, і в межах конкретно часових, профільних, політичних та професійних сфер.)

За матеріалами журналу «Директор»

10 причин бути вчителем


1. Це постійний рух уперед

Як говорить японська приказка, вчити – значить вчитися. Бути вчителем – це можливість розвивати себе й удосконалювати власні знання та вміння. Зрозуміло, учитель відповідає першою чергою за те, щоб училися та розвивалися його учні.

2. Освіта – це місія

Викладання – це можливість позитивно впливати на життя молодих людей. Хороший вчитель не вчить, а підтримує навчання, надихає на мрії та є прикладом для наслідування.

3. Учитель як канал комунікації

Учитель нерідко є єдиною дорослою людиною, з якою дитина, яка вчиться в школі, протягом дня ділиться більш ніж десятьма фразами-думками, адже батьки проводять більше часу на своїй роботі, аніж удома.

4. Навчати – значить формувати цінності

З освітнього закладу школа все більше перетворюється в соціальну установу, яка повинна не тільки давати знання, а й навчати елементарним соціальним навичкам, формувати в учнів прийняті в суспільстві норми.

5. Це цікаво

Працювати з дітьми цікаво. Важко, але дійсно цікаво. Сучасні діти розкуті та не закомплексовані. Вони розумні, щирі, ділові і водночас вередливі, неслухняні, вперті, самолюбиві, вразливі, нетерплячі як до вимог учителя, так і до слабкостей товаришів, різкі й прямолінійні в судженнях про навколишній світ, особливо про поведінку старших. А головне – вони різні й постійно мінливі.

6. Учитель може поділитися всіма власними знаннями

Який сенс знати про все й не ділитися цими знаннями? Учителювання дає педагогу саме таку можливість. Коли вчитель зрозуміє як ефективніше подати всі власні знання учням, ця робота стане його улюбленим заняттям.

7. Педагог допомагає дітям підготуватися до справжнього життя

Школа готує своїх учнів не тільки до навчання в університеті, але й до життя загалом. Саме учителі допомагають дітям сформувати необхідні знання та навички для майбутнього життя.

8. Це постійний обмін інформацією

Педагоги та учні разом пізнають цей світ. Обмін інформацією розпалює в них інтерес до життя й зароджує цікавість, яка своєю чергою відкриває безліч дверей і шансів.

9. Учитель дає надію

В Україні проживає багато неблагополучних сімей, де дітям доводиться несолодко. Багато хто з них вже несе відповідальність за молодших братів і сестер. Хтось і зовсім живе без батьків, у інших родичів. Учитель має бути для таких дітей позитивним прикладом, має розповісти та показати, що в їхньому житті все може бути по-іншому. Це дуже важливо – дати їм надію й приклад для наслідування.

10. Створювати майбутнє сьогодні

Школа – це місце, у якому можна закладати основу тих змін, які в довгостроковій перспективі ми хочемо бачити в суспільстві. Школа – це середовище, що вимагає постійної адаптації, у якій час і прогрес ніколи не стоять на місці.

а матеріалами журналу «директор школи»)

ПОРЯДОК ПОДІЛУ КЛАСІВ НА ГРУПИ ПРИ ВИВЧЕННІ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ

МОН ЗАПРОШУЄ ДО ОБГОВОРЕННЯ

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ПОДІЛУ КЛАСІВ НА ГРУПИ ПРИ ВИВЧЕННІ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проект наказу «Про затвердження Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 року № 128», підготовлений відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про загальну середню освіту».

Метою проекту є створення сприятливих умов для вивчення окремих предметів, спрямованих на формування знань, інших компетентностей, світогляду, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, емоційно-вольових та/або фізичних якостей учнів.

Планується, що поділ класів на групи здійснюватиметься за умови, якщо гранично допустиме навчальне навантаження на здобувачів освіти не перевищуватиме загальну кількість годин, передбачених навчальними планами для таких класів та груп з урахуванням поділу.

Окрім цього, порядок визначає випадки, коли поділ класів на групи при вивчені української мови, іноземних мов, мов національних меншин, інформатики, трудового навчання є обов’язковим.

Міжкласні групи мають формуватись з учнів паралельних класів.

Засновник школи також зможе ухвалювати самостійні рішення про додатковий поділ класів на групи, а також про поділ класів на групи при вивченні предметів, у випадках, які не є обов'язковими.

Зауваження та пропозиції до проекту приймаються до 15 жовтня 2018 року в письмовому вигляді на електронну пошту  Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра. (Красноступ Ганна Миколаївна) або за адресою Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135.

Проект наказу розміщено  на сайті Міністерства освіти і науки України за посиланням

https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-proekt-nakazu-mon-pro-zatverdzhennya-poryadku-podilu-klasiv-na-grupi-pri-vivchenni-okremih-predmetiv-ta-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini-vid-20-lyutogo-2002-roku-128

За матеріалами освітніх сайтів

Шкільні стенди

Оформлення школи важливе і нагальне запитання для всіх освітян. Кожна класна кімната має своє призначення та свої особливості. Не залишаються без уваги шкільні коридори та сходи, їдальня та спортивна зала. Ми, з задоволенням, пропонуємо Вам переглянути наші стенди-новинки для шкіл та дитячих садочків.
Також нагадуємо що ми відправляємо стенди з можливістю післяплати (накладеного платежу) як на відділеннях Нової Пошти, так і на відділеннях УкрПошти.

Стенди для дитячого садочка

Перший день літа відзначають Міжнародний день захисту дітей. Вперше це свято відзначили 1 червня 1950-му році в 51 країні світу. ООН підтримала цю ініціативу й оголосила захист прав, життя і здоров'я дітей одним з пріоритетних напрямків своєї діяльності. На території України свято відзначають з 1998 року.

Відзначайте це свято з нами. Від нас діє спеціальна пропозиція.

Вся продукція з розділу «Стенди для дитячих садочків» йде зі знижкою 10%.

*Акція триває з 21 травня по 8 червня включно

__Переглянути усі куточки природи ______________ Переглянути всі стенди з поличками для ліпки

__Переглянути усі куточки для батьків__________Переглянути усі інформаційні стенди

Развиваем сеть региональных партнеров!

Наша компания уже больше 5 лет занимает лидирующие позиции на рынке Украины в категории «производство пластиковых стендов». Все это время компания росла не только в сфере продажи стендов, но и расширила штат сотрудников всех подразделений предприятия, мы имеем слаженную систему работы, которая обеспечивает качественное выполнение всех заказов. Приглашаем к сотрудничеству дилеров и региональных представителей.

Мы предлагаем Вам:
-увеличение дохода;
-обучение и помощь в работе;
-помощь в развитии представительства;
-специальное ценообразование

Сотрудничество с нами поможет Вам создать свой бизнес или расширить ассортимент компании, которая уже работает, увеличить количество продаж, а также привлечь новых клиентов.
Мы всегда открыты для новых предложений и готовы предоставлять максимально удобные и выгодные условия работы для всех наших партнеров во всех регионах Украины.

 

Екологічне виховання в школі

Питання екологічного виховання в школі набуває не аби якої актуальності в умовах високого рівня  науково-технічного розвитку.  З самого малечку необхідно розповідати дітям, що ми маємо берегти природу та захищати її. Підростаюче покоління має розуміти, що вони є частиною великого світу та мають вміти жити в рівновазі з оточуючою середою. Берегти природу, відповідально відноситись до споживання її ресурсів. Завдяки успішному запровадженню принципів екологічної освіти формуванню нового типу мислення ми можемо значною мірою вплинути на майбутній стан природного середовища. Тому вже сьогодні ми маємо знати та впроваджувати правила сортування сміття в наших навчальних закладах. Збережемо природу разом!

Нова українська школа – починається вже зараз

Нова українська школа почала свою роботу згідно Державного стандарту початкової загальної освіти. По всій Україні обрано 100 шкіл, які працюють за новою системою. Заняття передбачають перш за все отримання навичок спілкування дітей між собою та вчителем, закріплюючи таким чином свої знання та вміння. Потенціал учнів розкривають за допомогою групової роботи над проектом. Для проекту готують конкретну тему, яка буде цікава для дітей. Предмети інтегровані, для легшого пізнання та засвоєння. Кожен з цих предметів має свою задачу для отримання навичок.

Краще майбутнє збудує нове покоління!

 

Стенди з історико-патріотичного виховання - прикраса навчального закладу

 

Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.

В. О. Сухомлинський

В умовах сучасної України кожен садок та школа має стати для дитини осередком становлення патріотичного громадянина Української держави, який буде готовий віддано розвивати та розбудовувати Україну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її безпеку, сприяти єднанню українського народу.

Школа це головний життєвий простір дитини; учні не просто готуються до життя, а саме живуть. Саме тому шкільна атмосфера вибудовується з урахуванням необхідності наочних предметів які б показували дітям велич та красу нашої Батьківщини. Сайт www.stend.kharkov.ua пропонує стенди з патріотичного виховання високої якості.

 

Индивидуальный подход к созданию дизайнерского проекта

В большинстве случаев стандартные варианты стендов представляют собой полностью готовые к использованию товары. Этот вариант заказа имеет свои преимущества в первую очередь быстроту исполнения. Очевидным же минусом шаблонов является то что Ваш товар не будет уникальным и персонифицированным именно под Ваши желания. Создавая уникальный дизайн стенда, таблички или вывески мы учитываем все требования клиента, стиль и тематику. В таком случае функционал в таком товаре не просто уникальный, но и выдержан в необходимом заказчику направлении. Особенно актуальным индивидуальный дизайн является при разработке стендов для музеев, стендов по истории школы. Наши дизайнеры уже на протяжении 10-ти лет воплощают в жизнь оригинальные идеи, которые радуют наших клиентов.

 

Стенди з безпеки життєдіяльності

Асортимент плакатів і стендів величезний. У нас в базі більше 180 найменувань тематик. Плюс наші дизайнери із задоволенням виготовлять індивідуальний авторський макет відповідно до ваших побажань.

Замовте стенди з охорони праці у нас, і ми виготовимо їх з урахуванням вікових особливостей людей, для яких вони призначені, інтер'єру приміщення організації, де вони будуть розміщені. Ми можемо запропонувати вам незвичайні дизайнерські стенди з охорони праці, які будуть не тільки запам'ятовуються, але і прикрасять будь-яке приміщення.

Вчитися правильній поведінці та поводження з простими предметами, використовуваними на уроках праці, діти повинні вчитися з самого раннього віку, тому стенди з охорони праці необхідні і для дошкыльних навчальних закладів.

У школах куточок з охорони праці найчастіше розміщуються в кабінетах праці або початкових класів. Використовуючи їх, викладачі можуть наочно показати дітям про правила поводження з небезпечними предметами та приладами, використовуваними на уроках. Правильне оформлення і розміщення стендів з охорони праці та пожежної безпеки, допоможе уникнути випадкових травм під час використання предметів і приладів підвищеної небезпеки: ножів, ножиць, голок, електроплит, швейних машин, верстатів і інших.

Стенди з охорони праці на підприємствах і в установах розміщуються зазвичай безпосередньо в виробничих приміщеннях. Співробітники можуть ознайомитися в них з правилами поводження з верстатами та інструментами.

Стенди з охорони праці та техніки безпеки призначені для того, щоб познайомити дітей або співробітників з правилами поведінки на робочому місці, використання обладнання, поводження з предметами підвищеної небезпеки.

Стенди по пожежній безпеці

Стенди по пожежній безпеці потрібні у багатьох організаціях. Вони наочно демонструють, як правильно діяти, якщо раптом виникло займання, грамотне використання первинних засобів пожежогасінні.

Для чого вони використовуються?

Стенди дозволяють вивчити загальні вимоги пожежної безпеки, які включають : причини займання, засоби і способи пожежогасінні, як правильно діяти при пожежі в житловому будинку, на підприємстві, громадському приміщенні і багато що інше.

На стенді по пожежній безпеці має бути надана наступна інформація:

-інструкція користування вогнегасником;

-евакуація з приміщення, що спалахнуло;

-основні правила поведінки при пожежі;

-номера телефонів екстрених служб;

-необхідні рекомендації по пожежній безпеці.

Ці стенди є основним настінним джерелом інформації, що стосується безпеки життєдіяльності і відвертання випадків травматизму.

Куточок пожежної безпеки є інформаційним стендом, призначеним для розміщення інформації у вигляді тексту і графіки по пожежній безпеці, інструкцій про заходи пожежної безпеки, а також плану евакуації.

Стенди по пожежній безпеці служать для інформування персоналу в організаціях, для навчання дошкільнят і учнів правилам поведінки, евакуації на випадок пожежі.

Стенды в кабинет биологии

Для выполнения программы   дисциплины "Биология" в школе  отводится отдельный кабинет.   Эти кабинеты  всегда красиво оформлены руками неравнодушных учителей и учеников. В кабинетах  много цветов и разнообразных макетов. Зачастую именно кабинет биологии становится любимым у учеников.  Так же во многих школах создают живые уголки и ботанические посадки за которыми ухаживают ученики на уроках биологии. Биология это очень многогранный и интересный  предмет и для  его изучения необходимо большое количество различных наглядных пособий . Поэтому наши дизайнеры создают новые стенды в кабинет биологии что бы  вместе с вами сделать кабинет биологии  информативным и ярким!

Другие стенды по биологии можно просмотреть здесь

Кабинетные и офисные таблички

Кабинетные таблички - таблички которые мы крепим возле своих кабинетов и офисов, и в отличии от номерков, они несут некую информационную нагрузки, например: название компании и часы роботы, либо должность и имя человека который принимает в этом кабинете. И еще много разных вариантов.

Наша компания изготавливает большое количество разнообразных табличек, вывесок и указателей. Самыми популярными являются таблички из пластика ПВХ толщиной 4 мм, что делает их прочными и в тоже время легкими и удобными в монтаже. Сверху пластик покрывается пленкой с напечатанным изображением и текстом. Такая технология изготовления позволяет воплощать в жизнь любой дизайн, размещать на табличке сложные логотипы и фото. Таблички из пластика так же могут иметь нестандартную форму.

Купить кабинетные таблички вы сможете у нас на сайте с помощью корзины или позвонить менеджеру в офис

Уголки потребителя

Популярность этого стенда невозможно переоценить. Уголки потребителя есть в любом магазинчике, супермаркете и торговом центре. В этом стенде хранится вся необходимая для потребителя информация, копии свидетельств и лицензий, контактные номера телефонов, а так же книга отзывов.

По дизайну эти стенды могут быть самые разнообразные, главным остается то что он должен содержать комплект нормативных документов индивидуальный для каждого направления деятельности. Сегодня Вы можете заказать индивидуальный дизайн уголка покупателя, на нем дизайнер разместит логотип вашей компании, будет использование цвета и другие корпоративные данные что бы сделать стенд самобытным!

Так же стенд можно выбрать из уже готовых предложений на сайте.

Удобный безналичный расчет.  Доставка осуществляется по всей Украине.

Просмотреть другие варианты

Стенды в кабинет трудового обучения

Трудовое обучение является важнейшим дидактическим процессом.  Его основными задачами является развитие творческой составляющей учеников. Благодаря урокам труда ребята могут проявить свои способности не только в обучении, но и в мастерстве создавать прекрасные вещи.

Сегодня наши учителя используют различные методики что бы сделать уроки более интересными и увлекательными, но каждый из них всегда помнит о необходимости соблюдать правила безопасности при работе на уроке. Мы предлагаем изготовить стенды по безопасности в кабинет труда, что бы Ваши ученики всегда помнили и соблюдали эти правила.

Стенды-новинки для начальной школы

Начальная школа, наверное, самый важный этап в жизни каждого школьника. Малыши учатся самостоятельности, получают новые знакомства и друзей, это совершенно новый период их жизни. Очень важно что бы социализация первоклассников проходила в комфортных условиях. Для этого дизайнеры компании разработали комплект стендов который, по нашему мнению, должен быть в каждом начальном классе. Он содержит в себе классный уголок с карманчиками для информации и фотографий, а так же такие важные алфавит и таблицу умножения, стенд словарик  с карманчиками которые позволяют учить новые слова и их написание и конечно стендик с правами ребенка. Наша команда создала яркий, красочный макет который понравится как учителям так и школьникам!

Классный уголок - зеркало учебно-воспитательной работы

Создать благоприятные условия для школьников – важная часть работы педагога. В обустройстве и оформлении кабинета незаменимую роль играют классные уголки. «Классный уголок» словно зеркало учебно-воспитательной работы, в котором отображена информация как для детей, так и для родителей.

Компания создает оригинальные классные уголки, которые отличаются высоким качеством и долговечностью. Широкий ассортимент данных стендов, которые соответствуют общеобразовательными стандартам, заинтересует самого требовательного педагога. Дизайнеры компании проделали большую работу, чтобы каждый класс смог подобрать свой  «Классный уголок», исходя из интерьера класса, а также в зависимости от возраста учащихся.


Классный уголок – незаменимый помощник организации времени детей в школе.

Очень важным элементом в жизни каждого ребенка является школа и класс, в котором занимаются дети. Создать приятную обстановку и грамотно оформить помещение (класс), поможет классный уголок, который станет незаменимым помощником в организации времени детей в школе.

Классный уголок – это лицо класса, он должен быть ярким и интересным, чтобы легко и доступно донести информацию ученикам.

Классные уголки отличаются оригинальным оформлением и высоким качеством, благодаря инновационным технологическим методикам производства и ламинации, которая улучшает качество изображения – защищает изображение от физического, механического и химического воздействия.


Другие статьи...

Изготовление и продажа стендов. Стенды для школ,

ВУЗов, организаций, предприятий.

(057)-756-80-37, 095-40-11-425,

093-775-80-87

Copyright. All Rights Reserved.

Создание сайта Wediz.com!

 

Популярные категории на сайте:

Стенды для начальной школы | Наборы для групп в детский сад | Таблички на кабинет | Стенды по охране труда | Уголки покупателя  | Класні куточки | Класні куточки | Куточок цивільного захисту | Куточок безпеки | Права дитини | Банер на випускний | Шкільні стенди | Стенди в кабінет математики | Стенди для початкової школи | Адресні таблички | Інформаційний стенд | Куточки природи | Стенди для кабінету української мови | Стенди для ДНЗ | Куточок для батьків в ДНЗ | Стенди в кабінет інформатики | Кармани для стендів | Кабінет психолога оформлення | Кабінет зарубіжної літератури | Стенди для кабінету біології | Бібліотечні стенди | Стенди для кабінету географії | Пожежні знаки