Базові прийоми графічного дизайнера

Графічний дизайнер, як і всякий фахівець, повинен володіти основними базовими прийомами у своїй роботі. Вміння працювати у графічних редакторах вкрай важливо. Це  обов’язкова умова, але недостатня.

Коли йдеться про роботу з багатьма елементами, приходять на допомогу знання з різних сфер діяльності людини.

  • Наприклад, комплект стендів для кабінету економіки.

Для розробки комплекту дизайнер отримав безліч інформації. Його знання, кругозір, смак приходять на допомогу.

Ліва частина – вступна. В ній розповідається про історію виникнення економіки та її закони, про авторитетів в цій сфері. Основна – центральна частина композиції – потреби людини, це верхівка економіки, яка є основою всього і вся. В нижній частині стенду – піраміда Маслоу, яка вказує на ієрархію потреб людини. Права частина містить інформацію про гроші та грошову систему. Гроші виконують безліч функцій:

  • Міра вартості
  • Засіб обігу
  • Засіб нагромадження
  • Засіб платежу

Тому інформація про гроші зайняла своє місце в композиції комплекту.

Так відбувається процес композиціювання.

  • При роботі для конкретної компанії дизайнер отримує інформацію про бренд. Всі елементи дизайну мають бути унікальними – впізнаваними. Це є  брендування.

Наприклад, стенд для ветеринарної клініки «Графік роботи»

Стенд для ветеринарної клініки "Графік роботи"
  • Стосовно «Типографіки» – дизайнер повинен використовувати «читабельні» шрифти. Це необхідно не тільки для передачі змісту, а і для стилю, професійного напрямку, смаку.

Наприклад, стенд «Загальновійськова підготовка».

Статути Збройних Сил – максимально читабельний шрифт. Простий, лаконічний, серйозний.

Напис «Загальновійськова підготовка» – шрифт, який максимально підходить для військових стендів, але використовувати його при розробці бібліотечних стендів чи стендів з кулінарії недоречно.

  • Не менш важливою для дизайнерів при створенні макетів є «інтуїція». Нові та нові ідеї можуть вносити елемент несподіванки і робота в кінцевому результаті прийматиметься «на ура».

Багато чого повинен знати і вміти дизайнер.

Не останнє місце займає МАРКЕТИНГ. Вміння «продати» – це талант. Не всім подобається вислів: «Гарний малюнок – це малюнок, який продається». Але він справедливий.

Відгуки
Поки немає жодного відгуку.
Написати відгук
Ваш відгук
Ім'я
Email
Всі результати пошуку