Базові прийоми графічного дизайнера
Графічний дизайнер, як і всякий фахівець, повинен володіти основними базовими прийомами у своїй роботі. Вміння працювати у графічних редакторах вкрай важливо. Це обов’язкова умова, але недостатня.
Коли йдеться про роботу з багатьма елементами, приходять на допомогу знання з різних сфер діяльності людини.
- Наприклад, комплект стендів для кабінету економіки.

Для розробки комплекту дизайнер отримав безліч інформації. Його знання, кругозір, смак приходять на допомогу.
Ліва частина – вступна. В ній розповідається про історію виникнення економіки та її закони, про авторитетів в цій сфері. Основна – центральна частина композиції – потреби людини, це верхівка економіки, яка є основою всього і вся. В нижній частині стенду – піраміда Маслоу, яка вказує на ієрархію потреб людини. Права частина містить інформацію про гроші та грошову систему. Гроші виконують безліч функцій:
- Міра вартості
- Засіб обігу
- Засіб нагромадження
- Засіб платежу
Тому інформація про гроші зайняла своє місце в композиції комплекту.
Так відбувається процес композиціювання.
- При роботі для конкретної компанії дизайнер отримує інформацію про бренд. Всі елементи дизайну мають бути унікальними – впізнаваними. Це є брендування.
Наприклад, стенд для ветеринарної клініки «Графік роботи»

- Стосовно «Типографіки» – дизайнер повинен використовувати «читабельні» шрифти. Це необхідно не тільки для передачі змісту, а і для стилю, професійного напрямку, смаку.
Наприклад, стенд «Загальновійськова підготовка».

Статути Збройних Сил – максимально читабельний шрифт. Простий, лаконічний, серйозний.
Напис «Загальновійськова підготовка» – шрифт, який максимально підходить для військових стендів, але використовувати його при розробці бібліотечних стендів чи стендів з кулінарії недоречно.
- Не менш важливою для дизайнерів при створенні макетів є «інтуїція». Нові та нові ідеї можуть вносити елемент несподіванки і робота в кінцевому результаті прийматиметься «на ура».
Багато чого повинен знати і вміти дизайнер.
Не останнє місце займає МАРКЕТИНГ. Вміння «продати» – це талант. Не всім подобається вислів: «Гарний малюнок – це малюнок, який продається». Але він справедливий.
